BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 3 Disember 2010

"kelmarin dan semalam"

kelmarin..
sistem saraf badan semuanye terkejut..ye lah dah lame merehatkan diri dari keje-keje berat pastu otak pun tak berfungsi dgn cerdasnye mase bercuti tu..so,kaki tangan semuanye sakit..lenguh sane sini..kepala ni da jammed jap..byk kene fikir..haisshh..letihnye..
kenapa aku kene buat semua ni?aku kene buat sesorang..
mana dia pegi??

semalam..
macam kelmarin gak..tapi agak stabil dah..
bile tgh duduk sesorang nie terfikirlah jugak..
dalam kesibukkan harian ku,aku masih sempat berfikir tentang dia..
"apa dia buat skang ek?"
"dia dah makan ke"
"dia kluar ngan sape skang?"
"dia kat mane ek?"
"dia tak ingat kami ke?"
hurmm..sungguh KECEWA..itu yang dapat aku gambarkan perasaan aku saat ni..
orang tersayang kini jauh dari pandangan..bukan saja mata tapi hati juga.. :(

0 ulasan: