BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 5 Disember 2010

"carca marba"

"Lega"

Lega hati ni coz da dpt siapkan n buat ape perlu utk Aryssa n Aiman..
All saving acc. N top up saving dorg
Beli insurance utk dorg..
Buat tabung..
Buat albums..
Semua bende yg tertangguh,semuanye aku da langsaikan..
Alhamdulillah..rezki..
Demi masa depan kalian..mama harus bersedia..
Dari setiap segi dan sudut..
InsyaAllah..

"Bingung"

Semalam dia call..
Nak ckp dgn Aiman..
Call dr no umah mak dia..
Dia tak call aku guna fon dia..
Kedekut??
Tak nak aku tau no baru dia??!
Sms pun guna no lama dia yg aku tau dulu..*#@?!
Lepas ckp dgn aiman,aku terus hang up je talian..
Dia call balik..
Dia ada hal nak bgtau aku..
Hurmm...???
"B,isnin ni I masuk court.pasal kete I yg kat mamat penang tu..'
'If anything happen to me..u give this guy number to anybody who asking u bout the car..'
'Nape u gi court?org tu tak byr kete tu ke?
'I dun knw..I da call dia tak dpt.later I'll sms u his number.'
'Ok' 'esok ptg I dtg tengok adik'
Hurmm..?
Nape nak dtg esok ptg??pagi..tgh hari tu gi mane plak??
Nape nak bgtau aku pasal masalah ni??mungkin ke org tu nak cari aku n tanya pasal tu?
Kakak..makbapak dia kan ada..selalunye ape2 hal bgtau dorg je.tak perlu pun bgtau aku.
Selalunye aku dpt tau pasal dia dr org lain je pun bkn dr dia sendiri..
Nape kali ni nak bgtau aku?pastu ingat plak date next chk up for Aryssa..
Hurm..
Bingung aku la..!

0 ulasan: