BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 3 Disember 2010

"Asmara"

aku baru abis tgk crite 'asmara' tu..bejurai-jurai la gak airmata..heheh (biasalah org sensitif ni,jiwa cepat tersentuh)..
asmara...asmara...ade ke lelaki sekarang macam dia??
naive..sincere..so calm n cool..steady je..sabar sgt..jujur sgt..very telus..
alangkah bertuah badan si isteri dapat suami macam dia kan..

rindu plak aku pade dia..
Dia baik..penyabar..manja..friendly sgt..nampak telus..sweet..pemurah..

Masa mengubah segalanya..semua tak sama lagi..

Mungkin aku tak cukup sabar utk meningkas ujiaan ALLAH ini..
Mungkin aku tak cukup kuat utk berdepan dgn segala kemungkinan
Mungkin aku tak nak lagi ditindas dan terus di lukai
Mungkin aku tak dapat terima kenapa diperlakukan begini

Mungkin dia tak bersedia sepenuh hati
Mungkin dia tak cinta setulus aku pd nya
Mungkin dia tak boleh tinggalkan dunianya yg lalu
Mungkin dia tak serasi dengan dunia baru
Mungkin dia taknak berubah lagi..
Mungkin diluar itu lebih penting dari aku disini

entahlah..segala yang berlaku sungguh cepat
sampai tak tercapai tangan utk menahan
aku percaya pasti ada RahsiaNya
akan aku nantikan jawapan itu
akan aku belaja utk pasrah..

0 ulasan: