BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Selasa, 30 November 2010

"Yang Baru"

Hari ni aku terpaksa gi keje balik..'jadual pantang' pun tak abis lagi..susah kalau mintak tolong dari orang nie..kene cari 'job' sendiri la nampaknye..kalau tak de keje maknenye aku takdela duit cukup bulan nanti..macamane nak uruskan segala komitmen yang aku galas selama ni..

Alhamdulillah..
Aku dah rasa badan ni agak sihat dan kuat gak laa..aku kene lawan walau aku sakit pun sebab mereka perlukan aku.kalau aku tak kuat macamane mereka nak kuat.. :)

aku kene buat "yang baru"..tentang semua...aku kene tinggalkan semua yang semalam dan dulu..aku kene bangun sendiri tanpa tompang..aku kene yakinkan diri aku hari-hari yang aku lebih kuat dari dulu..aku boleh jadi lebih hebat dari dulu...InsyaALLAH
aku bernasib baik kerana mereka masih ada disekelililng aku..masih ada telinga yang sudi dengar bila aku merintih..masih ada teman bila aku perlukan fikiran..

Terima Kasih semua..kerana masih sudi untuk terima aku disini..
akan aku buat "YANG BARU" esok dan esok seterusnya..

"aku tak tahu"

..dah brape kali aku usha je tempat ni..tapi melalui fon so tak brapa nak comfortable sgt la kan..dan AKU TAK TAHU..macamane nak mulekan langkah di sini..hari ni, aku cube lagi..harap percubaan ini berhasil..hahah!


kite TEST tengok...!!   :p