BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 22 Januari 2011

"perasan"

seminggu sejak ahad
kamis baru nampak muke
untuk 2 jam saje pun
pastu balik..amik ubat kononnye..
sampai sudah tak nampak muke lagi dah..

boy girl wif me..
biarlah mama yang buat semua ni
sian anak mama..
takpe ALLAH itu adil sayang..

aku text..tak berjawap..
jumaat diam jek..
till kul 8pm..tetibe..
"still got d blues"-rang!!
malas nak jawap...

kami baru kuar menuju ke
L.W.C.P.D.
sekali je pun 'rang'
senyap dah..tiada susulan lanjut..

sabtu kul 'tengah hari'
called..banyak kali..nape ek?

last2 text aje..
tanye pasal jadi ke 'golf' tu?
shit!!
ingat nak tahu kami ni macamane??
hish...aku 'perasan' lagi..

kat sane lagi katenye..lunch..dinner pun..
nak cakap ngan dorang..
tido dah..
erm..ok la
itu je??!
malam ni buat pe plak tu..esok???
hish..nape nak pikir lagi..

lepaskan lah...dia bukan milikmu..

sudah tu sudah laahh..

ALLAH sentiasa bersama mu
semua ini hanya pinjaman DIA..
REDHAkan lah IA..


tapi...


"AKU BUKAN BATU"




:(

0 ulasan: